Varför? Till vilken nytta?..

Jag är totalt fast i Big Brother..

Det är höjdpunkten varje kväll när jag får sitta och följa dom här personerna och ta del av deras intriger och skit haha!
Dom flesta i huset verkar ju ha sköna personligheter men det finns två stycken jag stör mig på, Roza och Katerina.. förstår mig inte på deras attityd mot folk, dom beter sig båda två så nedlåtande mot alla.
Varför? Till vilken nytta?.. bara sorgligt beteende.
Nu ska jag ladda kaffebryggaren tills imornbitti, latmask som jag är laddar jag alltid kvällen innan så det bara är att trycka på knappen när jag vaknar! :)
Och en sista sväng med Zelda, sen ska jag bädda ner mig och fortsätta läsa "Paganinikontraktet".
Så spännande!!

Sweet Dreams!


/Katja♥

Kommentarer
Postat av: Lena Nilsson

kul, visste inte du hade blogg =)

som du vet älskar ja me bb!!!

Asså katarina.. hon e ju som dag å natt.. de bar svartnar för henne, ena dagen älskar hon vanessa å svär på gud å allt va de heter.. å sen säger hon, hela du är plast.. svartsjuk på en transvestit.. ne du, tror inte de? fyfan va elak hon e... UT ME KÄRRINGEN!!!! haha

2011-03-22 @ 23:32:21
URL: http://leenaas.blogg.se/
Postat av: Katja

Kul att du hitta hit haha :)

Ja jag håller med, Ut me henne.. hon är ju bara för mycket.

Riktigt elak och taskig, usch!! Och har fått stort huvud för att hon e kvar haha :p

2011-03-23 @ 12:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0