Öhh.. Lördag.

Goddag Världen!

Den fjortonde idag, mitt lyckotal.. kanske borde tippa på lotto idag?
Sitter i min sköna soffa, dricker kaffe & lyssnar på Black eyed peas nya låt Dont stop the party.
Så jävla skön!
Igår hade jag ännu en underbar dag med min fina knasboll som gör mig så lycklig!
Kollade på matchen igårkväll oxå..
Fy fan säger jag bara, vilket otroligt snyggt mål Granlund gjorde.
Helt fantastiskt!
Kommer bli en spännande final, Finland - Sverige.
Perfekt, kommer ju bli glad vem som än vinner men helst ser jag att Finland vinner..
När det gäller ishockey är det faktiskt Leijonat som finns i mitt hjärta.
Nu blir det att gå ut på en promenad med mitt hjärta!

Carpe Diem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0