Finska kvinnans bästa ålder..

Sugosex (26)!

Japp, så gammal blev jag i lördags!
Firade min födelsedag hemma hos mamma, vi åt god middag Paella (min favoriträtt)..
Mormor & morfar, morbror och moster med familj kom och satt kväll där!
Var en liten sväng på stan och kollade när syrran dansade boliviansk dans, var ju kulturnatten i lördags!
Fick ännu mer presenter..
Yogamatta.
Yogabok.
Handduk.
Kokbok.
Kängor.
Almanacka med bilder på Zelda & Bagheera.

Tack för alla presenter, goingar!

Idag är det riktigt kanonväder ute, solig skön höstdag!
Varit ute på promenad och postat lite brev och så..
Så försöker jag storstäda här hemma, men det går väl sådär..
Har dammsugat och torkat golven men blir ju så fruktansvärt trött av minsta lilla kraftansträngning!
Sjukt egentligen hur orkeslös jag är nuförtiden, underskattade nog den här interferonbehandlingen..
Den suger musten ur mig!
Men inte lång tid kvar nu!!
Bara att bita ihop.

Ha de fint alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0